nedeľa 26. mája 2013

Gastronómia

Mnoho ľudí v poslednom čase objavilo záľubu v niečom, čo bolo súčasťou našich životov už od nepamäti.
Pečenie a varenie. Činnosti, ktoré sú tak rozsiahle a variabilné, že ich nemožno opísať pár knihami či nebodaj slovami. A prečo aj? Veď ak niekto nájde to, čo ho robí šťastným, nie sú potrebné žiadne slová, aby vyjadril, aká veľká vášeň ho ovláda a aká sila ho posúva vpred, aby objavoval tajomné zákutia nepoznaných vecí. V mojom prípade to je už 10 rokov pečenie. Človek by si mohol povedať, že to nie je dlhá doba, ale vzhľadom na to, že som sa naplno začala tejto aktivite venovať v desiatich rokoch, je to celkom rozsiahle obdobe. Ale nie o čase je môj život. Keď totiž pečiem, či už pre rodinu, známych, alebo len tak pre radosť, minúty sa striedajú s hosinami a čas je len relatívny pojem. Práve o tom je môj blog. O dobrom jedle, príbehoch, ktoré sprevádzajú moje kulinárie a hlavne o radosti z pôžitkov, ktoré sladké dobroty prinášajú. Tak do maškrtenia priatelia!
Moje prvé francúzske macarons...MAKRÓNKY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára