pondelok 3. júna 2013

Sladká recepcia

Sladká recepcia alebo sweet table je novým trendom vo svete cukrárstva a cateringu.Tak ako catering zahŕňa kompletné služby od zabezpečenia pohostenia, konkrétneho servírovacieho riadu a tematických doplnkov či dekorácií aj sladká recepcia alebo Sladký Stôl je spôsobom, ako ponúknuťzaujímavé pohostenie, ktoré je vhodné nielen na detské oslavy, kde kontrastné farby jednotlivých cukroviniek vyniknú a ich hlavným cieľom je zaujať deti, ale aj na rodinných oslavách, garden párty či honosnejších slávnostiach ako sú svatby či spoločenské podujatia. Všetko je len v rukách organizátora a konkrétnej skupiny kreatívnych a odhodlaných ľudí, ktorý sú ochotní splniť aj tie najnemožnejšie požiadavky a vykúzliť napríklad stôl na motívy konkrétnej kozmetickej značky či futbalového tímu. Mohlo by sa zdať, že ide o ľahkú, respektíve zábavnú prácu, no pravdou je, že zábavu tu nájde len taký človek, ktorého napĺňa skutočná vášeň k umeniu a predovšetkým pečeniu. Veď vymyslieť na jediný motív všetko od dominantnej torty, sprievodných cookies, cupcakes, makrónok, tyčiniek až po originálne nápoje je skutočné gastronomické majstrovstvo v tomto obore. A hoci ma  v mojich dvadsiatich rokoch už pol života varenie a pečenie sprevádza na každom kroku, napĺňa môj deň radosťou a srce vášňou, myslím si , že som stále ešte len na začiatku tejto krásnej púte tajomstvami gastronómie. Prvé pokusy v dimenzii s názvom SWEET TABLE, konkrétne croquembouche a brownies cupcakes, však už na konte mám...A som šťastná, že sa mi podarili, pretože všetko, čo robím, robím pre ľudí a ak im moje jedlo chutí, je to pre mňa tá najväčšia výhra!
Sladký stôl

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára